Італійці відомі своєю любов'ю до якісних, практичних і красивих речей. Одним із найвідоміших будинків моди є бренд Furla. Але цей гігант не завжди був законодавцем модних віянь.
У 1927 році Алдо Фурланетто їздив по всій державі, купуючи у різноманітних виробників біжутерію та шкіргалантерею. Алдо часто перебував у колі прискіпливих дам, він з терпінням слухав їхні скарги та побажання. Тому невдовзі Фурланетто уявляв собі, чого насправді бажають представниці прекрасної статі. Всі отримані відомості продавець зміг продати у своєму виробництві необхідних для жінок аксесуарів, які були виготовлені з натуральної шкіри.
Хоч Фурланетто і докладав усіх зусиль, найперший бутік він відкрив лише в 54-му році. Місцеві умільці створювали для Алдо оригінальні проекти гарних моделей сумочок для леді, а також гаманців та ременів. Весь продукт, що випускався, був досить низької якості, проте вже носив ім'я Furla.
70-ті були ознаменовані зміною керівника фірмі. Діти Фурланетто обійняли пост батька. Дочка засновника Джованна вигадала пошиття сумок для жінок, які виконували їх різноманітні шматки шкіри. Будь-яка модниця, що поважає себе, просто повинна була придбати неординарну, нову і зручну сумку на якій красувався логотип Furla. Це був справжній успіх бренду. Сумочки розкупили лише кілька днів. Дівчата стікалися з найдальших куточків Італії заради того, щоб побачити нову лінію та купити унікальну модель.
Вже у 80-х роках бренд здобув всесвітню популярність. Новим потрясінням була нова лінія під назвою Giovanna Furlanetto for Furla. Будь-яка сумка з цієї лінії була справжнім витвором мистецтва, шилася вона вручну. Дещо пізніше компанія купила особистий пошивальний цех. Попит на сумочки був дуже великий: майстрині бренду не впоралися з обсягами. Найкращі фахівці та найкраще обладнання – все для модниць, все для того, щоб кожна з них могла відчути себе унікальною.
Джованна розгорнула рекламну компанію на підтримку своєї нової лінії сумочок, перевернувши весь світ маркетингу. На постерах і буклетах зображувалися майстрині тих чи інших стадіях виробництва. Цей сміливий та простий хід зробив досить стійке уявлення про те, що сумочки від бренду Furla націлені на середній клас споживачів.
У цій категорії немає товарів
FREESTYLE
Мій кабінет
Подарунковий сертифікат
Ви шукаєте подарунок, який дійсно принесе задоволення?
віф